Čeština English 

Modely, se kterými létáme ACES Aircombat.

Supermarine SPITFIRE Mk-IX C

Zvìtšit obrázekCelokompozitový model legendárního stíhacího letounu v pouštní kamufláži, na kterém létal v Tunisu  v roce 1943l mjr. Robert Lewin ze čtvrté stíhací squadrony z letiště La Sebada.

Rozpětí: 965 mm
Délka: 800 mm
Hmotnost 790g
Motor: O.S.MAX .15 CVA 

Supermarine SPITFIRE MK-IX LF

Zvìtšit obrázekStíhač pro malé výšky. V modelu je pokusně instalován motor Magnum XLS 15A.

Kvalita motoru Magnum XLS 15A se ukazuje jako velice dobrá. Model Spitfiru LF je obratný, za letu je ale velmi špatně čitelný. "kraťas" bude vyžadovat jinou kamufláž.

Model opět prokázal samurajského ducha, když po kolizi ve které poslal k zemi letoun Nakajima B5N dokázal bez problémů přistát...

Stříbrný Spitfire

Zvìtšit obrázekStříbrná kamufláž je pro Spitfire poměrně neobvyklá. Velice jednoduchá kamufláž na výrobu a také hmotnostně je velmi příznivá. Model v tomto provedení má hmotnost 790g. Model pohání osvědčený motor O.S. MAX .15 CVA 

Curtiss P-40M

Zvìtšit obrázekSoutěžní verze modelu. Model má křídlo s novým  profilem křídla navrženým Ing. Lněničkou speciálně pro kategorii RC kombat. Model získal díky tomuto profilu vynikající letové vlastnosti. Díky nové technologii výroby je model také lehčí a velmi obratný

Motor 2,5 ccm
Rozpětí 0,96 m
Délka 0,82 m
Hmotnost 800 g

Focke-Wulf FW-190 B0

Zvìtšit obrázekMálo známá verze slavného FW-190 s větším kčídlem. Model má rozpětí přez 1m, je určen pro motory 3,5 cm3. Přesto zachováná nádherné proporce letounu FW-190.
Model je rychlý a obratný jako jeho vzor a díky motoru 3,5 cm3 lépe startuje při složitých podmínkách soutěží "s větrem v zádech".

Motor 3,5 ccm
Rozpětí 1,04 m
Délka 0,78 m
Hmotnost 1100g

Avia B-35

Zvìtšit obrázekAVIA B-35 byl nejmodernější stíhací letoun postavený v předválečném Československu. Po aerodynamické stránce se jednalo o velice zdařilou konstrukci. Technologie použité při stavbě letounu však již byly v době jeho vzniku nemoderní a tak byl letoun AVIA B-35 součastně i důkazem zaostávání československého leteckého průmyslu za evropskou a světovou špičkou.

Model letounu AVIA B-35 zkonstruoval Ing. Patrik Svída - současný MS a ME v Aircombatu. Jde o celokompozitový model zhotovený pomocí CAD/CAM technologií. Model má vynikající letové vlastnosti, je rychlý a výborně ovladatelný. Musí však být postaven jako velice lehký, prakticky těsně nad hmotnostní limit pro modely s motorem 2,5 ccm - 700g. Pokud se vám však podaří tento hmotnostní limit dodržet, budete jeho letovými vlastnostmi nadšeni. 

Mitsubishi A6M ZERO SEN

Zvìtšit obrázekZero je jedním z nejznámějších stíhacích letounů WW II. Nádherný model pro kategorii ACES je z dílny Jožky Baráta z Bratislavy. Dodané díly vynikají kvalitou zpracování.


Rozpětí modelu: 970 mm
Délka: 750
Hmotnost: 790g (bez paliva)
Model pohání výkonná "dvaapůlka" O.S. Max .15 CVA.

P-38 Lightning

Zvìtšit obrázekFamózní Lightning, aneb konečně dvoumotorák. Zatím jen aerodynamická létající studie modelu v rozměrech vhodných pro Aircombat s elektromotory.

Rozpětí:    1320 mm
Délka:        960 mm
Hmotnost: 1360g

      Takto valí oči piloti konkurenčních                  squadron, když vidí naše nové                              bojové  stroje

Missing in Actions

Zvìtšit obrázek
Seznam modelů zničených v sezoně 2010

10. 4. 2010, Znojmo Spitfire Mk IX, RY-E (František Fajtl)

Seznam  zničených modelů v sezoně 2009

7.  3. 2009, Šílův Mlýn, FW-190B červ. F
4.  4. 2009, Znojmo, P-40 M pouštní
16. 5. 2009, Odry, P-40 M Miss Francess
20. 6. 2009, Hracec Králové, AVIA B-35
2.  8. 2009. Most, P-40 M


Havárie "na ruce" v sezoně 2009

2.  8. 2009. Most, P-40 M Miss Francess III.

Celkové skóre v roce 2009: 0,62 modelu/soutěž,
Prevděpodobnost zničení modelu v heatu: 19,2%


PH©2005-2012